I'm back,

Tre namn jag lyssnar till:
Elin, that's it!

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag sällan ger upp,

Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min ständiga rädsla för att leva,

Detta är jag mest rädd för:

Mörkret, att misslyckas,

Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik, vänner och One Direction

Detta vill jag göra just nu:

Sova i resten av mitt liv,

Bästa känslan:
Att lyckas med något man kämpat med,

Värsta känslan:
Att känna sig otillräcklig,

Är jag kär just nu?
Jag är kär i mina drömmar, inte på riktigt,

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Leva,

Min käraste ägodel:
Min telefon

Något jag vill ha i present:
En kompakt systemkamera,

Detta har jag på mig just nu:
Jeans och en t-shirt.

Favoritlåtar just nu:
More Than This, Look after you, Wake me up

En bok jag älskar:
Shopaholic serien

En film jag älskar:
The Notebook

Tv-program jag gillar:
Gossip Girl, TVP, Glee, PLL

Favoritgodis:
Choklad och Lakrits

Hit vill jag gärna åka på semester:
London

Person jag beundrar:
Min storebror,

Favoritcitat:
"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same," - The Fray

Vad lyssnar du på just nu?

More Than This - One Direction

Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Heavy Metal

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Easy A

Favoritpizza?
Margeritha

Apelsin- eller äppeljuice?
Båda!

Favoritchoklad?
Allt från Marabou som inte innehåller nötter,

Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Både och?

Vad har du i din väska?
Plånbok, headset, oftast iPaden

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Surfar på iPaden

Vad är du tacksam för idag?
Att det snart är sommarlov, ganska snart iaf!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

YOU LIAR! Du lyssnar till loserlife också ♥

2012-04-19 @ 22:26:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0